Veelgestelde Vragen

Hieronder vind je de meest gestelde vragen aan Giftcards.nl:
  1. 1.Wat is Giftcards.nl?
  2. 2.Bestellen - Hoe werkt 't?
  3. 3.Kunnen jullie mijn giftcard inpakken?
  4. 4.Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  5. 5.Ik heb mijn giftcard nog niet ontvangen, wat kan ik doen?
  6. 6.Ik heb een Giftcards.nl Keuzekaart ontvangen. Wat kan ik ermee en moet ik doen?
  7. 7.Hoe kan ik een giftcard activeren?
  8. 8.Hoe check ik het saldo op mijn giftcard?
  9. 9.Wat gebeurt er bij verlies of diefstal van een geactiveerde giftcard?
  10. 10.Wat is de geldigheidsduur van een giftcard?
  11. 11.Moet ik het tegoed op een giftcard in één keer opmaken?
  12. 12.Waar kan ik mijn giftcard besteden?
  13. 13.Op welke manieren kan ik afrekenen op Giftcards.nl?
  14. 14.Kan ik een giftcard/geschenk ook retourneren?
  15. Om administratieve redenen is het niet mogelijk om een reeds uitgegeven giftcard in te wisselen voor geld of een andere kaart. Er vindt geen restitutie plaats.

    Ruilen/retourneren van geschenken

    Heb je een geschenk gekocht en ben je niet tevreden omdat je misschien het verkeerde product hebt besteld of dat het product een mankement vertoond? Lees dan goed onderstaande informatie, zodat je weet wat wel/niet geretourneerd mag worden.

    Wat mag retour?
    - Producten die bij ontvangst, zonder het gebruikt te hebben, kapot of over datum zijn;
    - Je niet tevreden bent over het product, het product nog in de originele verpakking zit en de verzegeling niet is verbroken. Het product ruilen wij graag om voor het product dat je eigenlijk wilt hebben;

    Wat mag niet retour (ruilen)?
    - Chocolade dit i.v.m. dat we de houdbaarheid hiervan dan niet meer kunnen garanderen;
    - Producten waarvan de verpakking is geopend en/of beschadigd en de verzegeling is verbroken;

    Hoe kun je een geschenk ruilen/retourneren?
    1. Neem contact op met de klantenservice om het product aan te melden;
    2. De klantenservice bekijkt vervolgens of het product aan de voorwaarden voldoet om te retourneren;
    3. Wanneer het product retour gestuurd mag worden krijg je van de klantenservice een retourformulier toegestuurd om het product retour te sturen;
    4. Vul dit formulier zo volledig mogelijk in en stuur dit samen met het product retour;
    5. Je wordt door de klantenservice op de hoogte gehouden van het vervolg.
  16. 15.Overige vragen/ contactformulier
Staat je vraag of het antwoord er niet tussen? Vul dan het contactformulier in.
tracking pixel